| |
NYITVA TARTÁS
Hétfőtől-Péntekig:
8:00 - 16:00 óráig
Szombat: zárva
|
|
|
Garancia
A GARANCIA A KÖVETKEZŐKET FOGLALJA MAGÁBA:
SPA HÉJAZAT
2 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a Spa héjazatára anyag - vagy megmunkálási hibából eredő vízveszteség esetére. 2 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a Spa héjazatára anyag - vagy megmunkálási hibából eredő repedés, hasadás esetére. Ön felelős a héjazat Használati Utasításban leírtak szerinti karbantartásáért. Bármely olyan használat, amely nem felel meg az általunk ajánlottaknak, érvényteleníti a garanciát.
VÍZVEZETÉKEK
2 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a vízvezetékek szivárgásmentességére.
OLDALBORÍTÁS ÉS KERTI FELÉPÍTMÉNYEK
1 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, az oldalborítás illetve a kerti felépítmények anyaghibából vagy kidolgozási munkából eredő hibák kijavítására.
FELSZERELTSÉGEK
Garanciát vállalunk az elektromos berendezések, anyaghibából vagy kidolgozási munkából eredő meghibásodások kijavítására, a szállítástól számítva:
- Szivattyúk esetében 2 év
- Fűtőrendszer esetében 2 év
- Kezelő Panel esetében 2 év
- Ózongenerátor esetében 2 év
SPA TETŐ GARANCIA
1 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a spa tetőre anyaghibából vagy kidolgozási munkából eredő meghibásodások kijavítására. A Garancia nem érvényesíthető a tető nem megfelelő használatából eredő meghibásodásaira, ami az alábbi okokból eredő sérülésekre vonatkozik:
- Túlzott klórozásból vagy korrozív vegyszer ráfröccsenéséből adódó károsodás
- Helytelen használatból, éles tárgyon történő tárolásból vagy érdes felületen történő húzkodásból származó sérülések
- A tetőn való ücsörgéstől, fekvéstől, járkálástól vagy súlyos teher rápakolásából származó sérülések. A spa tetők nem lettek nagyobb teher viselésére tervezve. (kivéve a természeti elemek pl.: a hó súlya)
- A pántoknál fogva való cipelésből eredő sérülések, ami a csatok törését illetve a varrás felfoszlását eredményezheti
- A tető erősen szeles időben történő használata közben keletkezett sérülések
- A tisztítószerek helytelen használata során bekövetkező károsodások, vagy a rendszeres tisztítás elmulasztásából adódó állapotromlás
- Természetes mértékű elhasználódásból adódó fakulás, amely kisebb mértékű állagromláshoz vezethet
HOGYAN JAVÍTSA A TERMÉKET
1.LÉPÉS
- Ellenőrizze az elektromos hálózatot, a csatlakozást és a biztosítékokat.
- Nézze meg a Használati Utasításban, hogyan lehetne kijavítania a hibát.
- Ha szükséges, tanácsért forduljon a Szerviz Központunkhoz.
2.LÉPÉS
- Ha nem tudja helyrehozni a hibát, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Szerviz Központtal. Telefonhívás esetén szükség lesz a spa gyári számára, és a készpénzfizetési számla számára, amellyel Ön hitelesen tudja bizonyítani a termék vásárlását a Liget-Spa Kft.-től.
- Ha telefonon keresztül nem lehetséges a probléma megoldása, akkor kiküldünk egy műszaki szakembert.
- A műszaki szakemberünk hétfőtől-péntekig 08-17 óráig áll rendelkezésre (kiv. ünnepnapok)
- A szakember megérkezéséig kérjük Önt, tegyen meg mindent a további meghibásodások elkerülésének érdekében, hogy a spa ne károsodjon, hibásodjon meg jobban.
- Kérjük, gondoskodjon arról, hogy a szerelőnk akadálytalanul hozzáférhessen a javítandó termékhez. A hozzáférhetetlenségből adódó plusz költségek Önt terhelik.
- Igyekszünk befejezni a javítást az első látogatás alkalmával, de elképzelhető hogy a szerelőnknek meg kell rendelnie az alkatrészt, ebben az esetben egy következő látogatás alkalmával tudja befejezni a javítást.
- Speciális javítás esetén intézkedünk arról, hogy a javítandó terméket beszállítsuk a Szerviz Központba.
- Minden javítást csak az általunk kijelölt szakember végezheti el, a szabályszegés a garancia megszűnését vonhatja maga után.
MI VAN AKKOR, HA A TERMÉKRE NEM VONATKOZIK EZ A GARANCIAVÁLLALÁS?
Ha a hiba nem előállítási hibából ered, hanem helytelen használat vagy a Használati Utasítás figyelmen kívül hagyásának következménye, ebben az esetben javítási költséget számítunk fel.
- A szerviz képviselője egy reális kiszállási költséget fizetett meg.
- Ha a spa-t be kell szállítatni a Szerviz Központba, akkor reális költséget számítunk fel a kiszerelésre, el és visszaszállításra és az újra üzembe helyezésre.
- A javítással kapcsolatos költségeket a munka megkezdése előtt kell kiegyenlíteni.
HELYETTESÍTŐ TERMÉKEK
Ha nem tudjuk megjavítani a spa-t, vagy nem gazdaságos a javítás vagy a javítás 6 hétnél tovább tartana, felajánlhatunk egy másik spa-t helyette.
- A helyettesítő termék lehet egy teljesen felújított spa. Bizonyos esetekben, felajánlhatunk az Ön jelenlegi termékével legalább azonos specifikációkkal rendelkező spa megvásárlására jogosító utalványt.
- A helyettesítő termékre egy új garancialevél lesz érvényes, és ezzel együtt a jelenlegi garancia érvényét veszti.
AMIRE NEM VONATKOZIK A GARANCIA Bármilyen meghibásodás, amit az alábbiak eredményeztek:
- Rongálás, helytelen felhasználás, hanyagság.
- A Használati Utasítás nem megfelelő követése.
- 2°C foknál alacsonyabb, vagy 45oCfoknál magasabb vízhőmérsékletnél való működtetés.
- Koszos, eltömődött, elvízkövesedett szűrőbetétek.
- Vegyszerek, tisztítószerek nem megfelelő használata, amely az akríl héjazat megrongálódását eredményezi.
- Víz felszínén úszó fel nem oldott fertőtlenítő szerek.
- Nem megfelelő pH-egyensúly vagy egyéb nem megfelelő vegyszeres kezelés.
- Nem eléggé egyenletes és erős alapzat.
- A spa héjazat direkt napsugárzásnak való hosszantartó kitétele, víz és/vagy tető nélkül.
- Túlzott mennyiségű vegyszer használata.
Ez a garancia ugyancsak nem vonatkozik:
- Dugvillára, biztosítékokra, kábelekre, izzókra, szűrőbetétekre és egyéb fogyóeszközökre.
- Esztétikai hibákra, amelyek nincsenek hatással a termék működtetésére.
- A Liget-Spa Kft. által jóvá nem hagyott javítások költségére.
- Balesetből eredő károsodásokra.
- Normális elhasználódásra.
- Semmiféle tulajdonban vagy testi épségben keletkezett sérülésért nem vállalunk felelősséget, hacsak az nem a mi szakemberünk hanyagságából ered.
- Árvízre, erős szélre vagy szélsőséges időjárási körülményekre, természeti csapásokra.
- Kiegészítő tartozékokra. Pl.: fejpárna.
FONTOS INFORMÁCIÓ Ez a garancia nem érvényesíthető bérbeadási vagy klub tevékenységben használt spa-ra. Ez a garancia kizárólag csak Magyarország földrajzi határain belül érvényes! A garanciavállalás csak az eredeti vevőre érvényes és véget ér a tulajdonos cserével. Nem a felhatalmazott Szerviz szakembere által végrehajtott javítások vagy átalakítások a garancia végét jelentik. Semmiféle tulajdonban vagy testi épségben keletkezett sérülésért nem vállalunk felelősséget, hacsak az nem a mi szakemberünk hanyagságából ered Mindent meg kell tennie az észszerű kereteken belül, hogy a javítási költség minimalizálódjon. Bármely alkatrész beszerelését követően a garancia továbbra is a termék szállításának időpontjától számítódik, változatlanul a garanciában eredetileg feltüntetett dátumig. A javításra külön 3 hónap garancia érvényes (a javítás dátumától). Ebben a megállapodásban semmi sem sértheti az Ön törvényes jogait.
|
|