AKCIÓS TERMÉKEK

CALDERA SPAS
masszásmedence

MEDENCÉK

MEDENCEFEDÉS

VÍZKEZELÉS, VÍZTISZTÍTÁS

SZÖKŐKUTAK

MOZAIK

SZAUNA
Kedvezmény a bemutatótermi kabinokra!

GŐZKABINOK

USZODAI VÍZKEZELŐ BERENDEZÉSEK

KIKAPCSOLÓDÁS
vicces képek, videók



NYITVA TARTÁS
Hétfőtől-Péntekig:
8:00 - 16:00 óráig
Szombat: zárva

 

Garancia

A GARANCIA A KÖVETKEZŐKET FOGLALJA MAGÁBA:

SPA HÉJAZAT

2 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a Spa héjazatára anyag - vagy megmunkálási hibából eredő vízveszteség esetére.
2 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a Spa héjazatára anyag - vagy megmunkálási hibából eredő repedés, hasadás esetére.
Ön felelős a héjazat Használati Utasításban leírtak szerinti karbantartásáért. Bármely olyan használat, amely nem felel meg az általunk ajánlottaknak, érvényteleníti a garanciát.

VÍZVEZETÉKEK

2 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a vízvezetékek szivárgásmentességére.

OLDALBORÍTÁS ÉS KERTI FELÉPÍTMÉNYEK

1 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, az oldalborítás illetve a kerti felépítmények anyaghibából vagy kidolgozási munkából eredő hibák kijavítására.

FELSZERELTSÉGEK

Garanciát vállalunk az elektromos berendezések, anyaghibából vagy kidolgozási munkából eredő meghibásodások kijavítására, a szállítástól számítva:

  • Szivattyúk esetében 2 év
  • Fűtőrendszer esetében 2 év
  • Kezelő Panel esetében 2 év
  • Ózongenerátor esetében 2 év

 

SPA TETŐ GARANCIA

1 év garanciát vállalunk a szállítástól számítva, a spa tetőre anyaghibából vagy kidolgozási munkából eredő meghibásodások kijavítására.
A Garancia nem érvényesíthető a tető nem megfelelő használatából eredő meghibásodásaira, ami az alábbi okokból eredő sérülésekre vonatkozik:

  • Túlzott klórozásból vagy korrozív vegyszer ráfröccsenéséből adódó károsodás
  • Helytelen használatból, éles tárgyon történő tárolásból vagy érdes felületen történő húzkodásból származó sérülések
  • A tetőn való ücsörgéstől, fekvéstől, járkálástól vagy súlyos teher rápakolásából származó sérülések. A spa tetők nem lettek nagyobb teher viselésére tervezve. (kivéve a természeti elemek pl.: a hó súlya)
  • A pántoknál fogva való cipelésből eredő sérülések, ami a csatok törését illetve a varrás felfoszlását eredményezheti
  • A tető erősen szeles időben történő használata közben keletkezett sérülések
  • A tisztítószerek helytelen használata során bekövetkező károsodások, vagy a rendszeres tisztítás elmulasztásából adódó állapotromlás
  • Természetes mértékű elhasználódásból adódó fakulás, amely kisebb mértékű állagromláshoz vezethet

 

HOGYAN JAVÍTSA A TERMÉKET

1.LÉPÉS

  • Ellenőrizze az elektromos hálózatot, a csatlakozást és a biztosítékokat.
  • Nézze meg a Használati Utasításban, hogyan lehetne kijavítania a hibát.
  • Ha szükséges, tanácsért forduljon a Szerviz Központunkhoz.

2.LÉPÉS

  • Ha nem tudja helyrehozni a hibát, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Szerviz Központtal. Telefonhívás esetén szükség lesz a spa gyári számára, és a készpénzfizetési számla számára, amellyel Ön hitelesen tudja bizonyítani a termék vásárlását a Liget-Spa Kft.-től.
  • Ha telefonon keresztül nem lehetséges a probléma megoldása, akkor kiküldünk egy műszaki szakembert.
  • A műszaki szakemberünk hétfőtől-péntekig 08-17 óráig áll rendelkezésre (kiv. ünnepnapok)
  • A szakember megérkezéséig kérjük Önt, tegyen meg mindent a további meghibásodások elkerülésének érdekében, hogy a spa ne károsodjon, hibásodjon meg jobban.
  • Kérjük, gondoskodjon arról, hogy a szerelőnk akadálytalanul hozzáférhessen a javítandó termékhez. A hozzáférhetetlenségből adódó plusz költségek Önt terhelik.
  • Igyekszünk befejezni a javítást az első látogatás alkalmával, de elképzelhető hogy a szerelőnknek meg kell rendelnie az alkatrészt, ebben az esetben egy következő látogatás alkalmával tudja befejezni a javítást.
  • Speciális javítás esetén intézkedünk arról, hogy a javítandó terméket beszállítsuk a Szerviz Központba.
  • Minden javítást csak az általunk kijelölt szakember végezheti el, a szabályszegés a garancia megszűnését vonhatja maga után.

MI VAN AKKOR, HA A TERMÉKRE NEM VONATKOZIK EZ A GARANCIAVÁLLALÁS?

Ha a hiba nem előállítási hibából ered, hanem helytelen használat vagy a Használati Utasítás figyelmen kívül hagyásának következménye, ebben az esetben javítási költséget számítunk fel.

  • A szerviz képviselője egy reális kiszállási költséget fizetett meg.
  • Ha a spa-t be kell szállítatni a Szerviz Központba, akkor reális költséget számítunk fel a kiszerelésre, el és visszaszállításra és az újra üzembe helyezésre.
  • A javítással kapcsolatos költségeket a munka megkezdése előtt kell kiegyenlíteni.

HELYETTESÍTŐ TERMÉKEK

Ha nem tudjuk megjavítani a spa-t, vagy nem gazdaságos a javítás vagy a javítás 6 hétnél tovább tartana, felajánlhatunk egy másik spa-t helyette.

  • A helyettesítő termék lehet egy teljesen felújított spa. Bizonyos esetekben, felajánlhatunk az Ön jelenlegi termékével legalább azonos specifikációkkal rendelkező spa megvásárlására jogosító utalványt.
  • A helyettesítő termékre egy új garancialevél lesz érvényes, és ezzel együtt a jelenlegi garancia érvényét veszti.



AMIRE NEM VONATKOZIK A GARANCIA
Bármilyen meghibásodás, amit az alábbiak eredményeztek:

  • Rongálás, helytelen felhasználás, hanyagság.
  • A Használati Utasítás nem megfelelő követése.
  • 2°C foknál alacsonyabb, vagy 45oCfoknál magasabb vízhőmérsékletnél való működtetés.
  • Koszos, eltömődött, elvízkövesedett szűrőbetétek.
  • Vegyszerek, tisztítószerek nem megfelelő használata, amely az akríl héjazat megrongálódását eredményezi.
  • Víz felszínén úszó fel nem oldott fertőtlenítő szerek.
  • Nem megfelelő pH-egyensúly vagy egyéb nem megfelelő vegyszeres kezelés.
  • Nem eléggé egyenletes és erős alapzat.
  • A spa héjazat direkt napsugárzásnak való hosszantartó kitétele, víz és/vagy tető nélkül.
  • Túlzott mennyiségű vegyszer használata.

Ez a garancia ugyancsak nem vonatkozik:

  • Dugvillára, biztosítékokra, kábelekre, izzókra, szűrőbetétekre és egyéb fogyóeszközökre.
  • Esztétikai hibákra, amelyek nincsenek hatással a termék működtetésére.
  • A Liget-Spa Kft. által jóvá nem hagyott javítások költségére.
  • Balesetből eredő károsodásokra.
  • Normális elhasználódásra.
  • Semmiféle tulajdonban vagy testi épségben keletkezett sérülésért nem vállalunk felelősséget, hacsak az nem a mi szakemberünk hanyagságából ered.
  • Árvízre, erős szélre vagy szélsőséges időjárási körülményekre, természeti csapásokra.
  • Kiegészítő tartozékokra. Pl.: fejpárna.



FONTOS INFORMÁCIÓ
Ez a garancia nem érvényesíthető bérbeadási vagy klub tevékenységben használt spa-ra.
Ez a garancia kizárólag csak Magyarország földrajzi határain belül érvényes!
A garanciavállalás csak az eredeti vevőre érvényes és véget ér a tulajdonos cserével.
Nem a felhatalmazott Szerviz szakembere által végrehajtott javítások vagy átalakítások a garancia végét jelentik.
Semmiféle tulajdonban vagy testi épségben keletkezett sérülésért nem vállalunk felelősséget, hacsak az nem a mi szakemberünk hanyagságából ered
Mindent meg kell tennie az észszerű kereteken belül, hogy a javítási költség minimalizálódjon.
Bármely alkatrész beszerelését követően a garancia továbbra is a termék szállításának időpontjától számítódik, változatlanul a garanciában eredetileg feltüntetett dátumig. A javításra külön 3 hónap garancia érvényes (a javítás dátumától).
Ebben a megállapodásban semmi sem sértheti az Ön törvényes jogait.

 
 
   
6000 Kecskemét, Ceglédi út 22. • Telefon: 76/509-700 • E-mail: info@kardosuszodatechnika.hu